آموزش موفقيت
موفقيت

قانون باورها | درمان قطعي استرس و اضطراب | روانشناس كودك و نوجوان ديجيتال ماركتينگ چيست؟

ديجيتال ماركتينگ، هر نوع بازاريابي است كه با كمك رسانه‌ها و ابزارهاي ديجيتال انجام مي‌شود.

ايميل، پيامك، تلويزيون‌هاي شهري، سايت، رسانه‌هاي اجتماعي و … نمونه‌هايي از ابزارهاي ديجيتال هستند.

البته امروزه وقتي درباره ديجيتال ماركتينگ صحبت مي‌شود منظور بيشتر بازاريابي اينترنتي است، يعني استفاده از وب‌سايت، رسانه‌هاي اجتماعي و رسانه‌هايي مانند ايميل براي معرفي و فروش محصولات و خدمات.

در بسياري از متون وقتي از ديجيتال ماركتينگ صحبت مي‌شود منظور همان بازاريابي اينترنتي و آنلاين است.

قانون باورها | درمان قطعي استرس و اضطراب | روانشناس كودك و نوجوان مهارتي كسب كنيد كه همه جاي دنيا كاربرد دارد!

در اين دوره آموزش ديجيتال ماركتينگ، تمام فعاليت‌هاي لازم براي تبديل شدن به يك ديجيتال ماركتر حرفه‌اي را مي‌آموزيد.

با روش‌هاي جديد و روز دنيا آشنا مي‌شويد و تبديل به فرد بسيار ارزشمندي مي‌شويد كه مي‌تواند هر وب‌سايتي را به موفقيت‌هاي بزرگ برساند و باعث افزايش بازديد و فروش سايت شود.

ديجيتال ماركتينگ در هر جاي دنيا طرفداراني دارد و شغلي جهاني است كه مي‌تواند براي شما درآمدي عالي ايجاد كند؛ البته به اين شرط كه بتوانيد با ديجيتال ماركتينگ نتايج واقعي ايجاد كنيد!

ديجيتال ماركتينگ يكي از ۱۰ شغل پردرآمد دنيا است!

قانون باورها | درمان قطعي استرس و اضطراب | روانشناس كودك و نوجوان چرا بايد كسب و كار اينترنتي داشته باشيد؟

۱٫ افراد زيادي در گوگل به دنبال محصولات يا خدمات شما مي گردند

در ايران بيش از ۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ نفر به اينترنت دسترسي دارند. ۹۳% فعاليت هاي آنلاين از جستجو در گوگل شروع مي شود. شما با شركت در دوره ساخت كسب و كار آنلاين ياد مي گيريد سايت خود را به صفحه اول گوگل بياوريد و روزانه هزارن نفر مي توانند از محصولات و خدمات شما استفاده كنند.

۲٫ كسب وكار اينترنتي بهترين راه تبليغات است

با توجه به هزينه هاي سنگين تبليغات در سايت ها، شبكه هاي اجتماعي و ساير روشهاي بازاريابي اينترنتي، يادگيري تكنيك هاي سئو و ساخت كسب و كار اينترنتي به شما كمك مي كند كه علاوه بر كاهش ۱۰۰% هزينه هاي مذكور، مدت زمان بازده و نرخ كليك هدفمند بسيار بيشتري را تجربه كنيد.

۳٫ كسب و كار اينترنتي آگاهي و ارزش بيشتري به برند شما مي بخشد

با استفاده از يادگيري يك دوره جامع آموزش كسب و كار اينترنتي و پياده سازي تكنيك هاي آن، باعث مي شود تا افراد بيشتري با كسب و كار شما آشنا شوند.

اين آموزش براي كساني است كه تصميم گرفته‌اند وارد دنياي درآمدهاي اينترنتي شوند ولي اطلاعات كافي فني و بازاريابي در اين زمينه ندارند!

تمام كارهاي لازم گام به گام و ۱۰۰ درصد عملي با زباني ساده به شما آموزش داده مي شود و در پايان آموزش شما مي‌تواند شروع به كسب درآمد كنيد!

۴٫ رشد كسب و كارهاي كوچك با استفاده از سئو

اگر به تازگي يك كسب و كار را راه اندازي كرده ايد، حتما متوجه اين قضيه شده ايد كه قرار گرفتن در بين شركت هاي بزرگ و قدرتمند در نتايج جستجوي گوگل، امري بسيار دشوار است. اما جاي هيچ نگراني نيست؛ شما با يادگرفتن و پياده سازي يك استراتژي سئو مناسب، مي توانيد به راحتي كسب و كار خود را ارتقا دهيد و به صفحه اول گوگل برسيد.

بخشي از سرفصل‌هاي ديجيتال ماركتينگ و ساخت كسب و كار اينترنتي

مشاور تخصصي كسب و كار بازاريابي محتوا (Content Marketing)

بخش مهمي از ديجيتال ماركتينگ توليد و ارائه محتواهايي است كه باعث جلب اعتماد مخاطب و خريد از ما مي‌شود. منظور از محتوا ويديوهاي كوتاه آموزشي، مقالات، صوت‌ها، عكس‌نوشته‌ها و موارد ديگري هستند كه مخاطب ما با مشاهده آن‌ها قانع مي‌شود ما قابل‌اعتماد و حرفه‌اي هستيم و به اين نتيجه مي‌رسد كه خريد از ما به‌ نفعش است.

مشاور تخصصي كسب و كار تبليغات آنلاين (Online Advertising)

براي آنكه افراد زيادي با شما آشنا شوند و از شما خريد كنند لازم است بر افزايش ترافيك سايت كار كنيد. با تبليغات آنلاين در وب‌سايت‌ها، اپليكيشن‌ها و رسانه‌هاي اجتماعي افراد جديدي را به سمت سايت و رسانه‌هاي خود هدايت مي‌كنيد. تبليغات اينترنتي ارزان نيست و اگر در تبليغات حرفه‌اي نشويد، پول زيادي را از دست خواهيد داد.

مشاور تخصصي كسب و كار سئو (Serach Engine Optimization)

منظور از سئو آن است كه در محتوا و ساختار سايت تغييراتي ايجاد كنيم تا وقتي مخاطب در گوگل كليدواژه موردنظر ما را جستجو مي‌كند، در اولين نتايج جستجو ديده شويم و بازديدكنندگان سايت ما بيشتر شوند. البته به جز ايجاد تغييرات در سايت، كاري مي‌كنيم سايت‌هاي ديگر به ما لينك بدهند تا رتبه بهتري كسب كنيم.

بهترين روانشناس  سئو سايت معمولا ۶ الي ۱۲ ماه زمان لازم دارد. ولي ما روش بك لينك سازي PBN (هرمي) را به شما آموزش مي دهيم كه در طول ۲ هفته الي ۳ ماه مي توانيد در صفحه اول گوگل باشيد.

۸۰ درصد سايت هاي ثروتمند ايراني از طريق سئو ثروتمند شده اند!

ما اين فرآيند را براي كسب و كار خودمان انجام داده ايم و نتيجه موفق بوده است و اكنون مي توانيم براي شما نيز آن را در يك پروسه ۱۲ جلسه اي به انجام برسانيم و شما بعد از اين دوره قطعا يك فرد حرفه اي در سئو به حساب خواهيد آمد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۴۵:۲۱ ] [ مدير سايت ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی